On 30 Ekim 2010 Cumartesi 0 yorum


Dramatik bir beraberlik oldu bizim için..
Son dakikalarda o golleri kaçırınca maçın insanın üzerinde yarattığı tahribat da fazlacana oluyor normale göre..
Ne bileyim korkak oynasak, pozisyona girememiş olsak 1 puana şükredip önümüze bakacaz ama böyle olunca içi yanıyor insanın..

Ah Sercan Ah..

Keşke 3-5 hatunla az takılsaydın da şu ayak içini kullanmayı öğrenseydin..
Kaçan golleri geçtim, en 5 pozisyonda önündeki adama ayak içiyle pas veremedi bizim Sercan efendi..
Yazık ediyor bu çocuk kendine..
Önünde en fazla 2 senesi var..
Ya şu topu doğru düzgün dürtmeyi öğrenecek ya da sonu Sinan Kaloğlu'ndan farksız olacak bu gidişle..
Bir İstanbul macerası..
Ardından Anadolu turu..Sonrası Allah Kerim..

Cüneyt Çakır'ın da teşviğiyle Fenerbahçe maça daha baskılı başladı bizden..
Bu adamın neyini beğeniyor UEFA gerçekten anla(ya)mıyorum..
Her pozisyonda düt düt düt..
Hele rakibin sol kanadında futbol oynadığını zanneden sirk maymununa bu kadar prim tanıdı ya Cüneyt Bey, vallahi helal olsun..
Veled-i Fener her pozisyonda balıklama attı kendini, ulan adamın yanından koşmak bile yasak..
Bir ayağa kalk arkadaş, ne biçim futbolcu olacaksın sen, az biraz mücadele etmeye çalış da adam sansınlar seni..
Bazen Trabzon'lu Alanzinho'ya kızıyordum kendini çok kolay yere bıraktığı için ama bu sarı çocuk bin bir kat daha beter.
Tribünden izleyince o kadar belli oluyor ki ha diyorum şimdi atacak kendini "hoooppp" bırakıveriyor kendini sirk maymunu misali..
Yazıktır, günahtır..

Rakipte bir başka prim tanınan futbolcu da "kuyucu" Bilica oldu..
Adam her pozisyonda tekme tokat karışık giriyor, gıkını çıkaran yok..
Hele duran toplarda o kadar çok elini kolunu kullanıyor ki hakem Bünyamin olsa en 5 penaltı atardık herhalde..
Karabük maçında bizim Turgay'ın yaptığı penaltı ise Bilica'nın hareketleri penaltı kere penaltıydı..

Maça gelecek olursak Sercan dahil tüm oyuncularımızın gözlerinden öpüyorum..
Hepsi terlerinin son damlasına kadar mücadele ettiler..
İvankov güven verdi, golü nasıl yediğimizi tam olarak göremedim staddan ama yapabileceği bir şey yoktu diye tahmin ediyorum.
Ali de 2 haftadır doğru düzgün idman yapmamasına rağmen dün 90 dakika sahada kaldı, karşısında oynayan Stoch biraz adam olsa Ali'nin kaptığı toplarla hücumda etkili aksiyonlar gerçekleştirebilirdik ama Ali'nin her kazandığı topa faul düdüğü çalındığı için etkisiz gözüktü o da..
Vederson Ankaragücü maçından sonra bugün de iyiydi, yavaş yavaş ısınıyor takıma, daha iyi olacak inşallah..
Savunmada kaptan her zamanki gibi güven verdi, İbrahim de top ayağına geldiğinde her zamanki gibi yüreğimizi ağzımıza getirdi..
Hele ilk 15 dakikada 3 pas hatası birden yaptı eski günlerdeki gibi..
Ortada Hüseyin de bildiğimiz gibi işte..Ekstra olarak hatırladığım kadarıyla Sercan'a ara paslarının birini Hüseyin verdi galiba ikinci yarıda..
Ergiç Galatasaray'dan sonra Fenerbahçe'ye de gol atarak gönlümüzdeki yerini sağlamlaştırmaya devam ediyor..
Dün takımın göze batan isimlerindendi o da..Ergiç hep aynı ritmde oynuyor aslında ama işte arkadaşları ona ayak uyduramıyor zaman zaman..
Mesela herif topu ayağına aldığında boşa çıkan arkadaşı olmayınca Ergiç çok pas hatası yaptı deniyor.
Özellikle de Şampiyonlar ligi maçlarında haybeye eleştiriliyor herif..
Solda başlayıp sağda bitiren Volkan Şen biraz tutuk kaldı, hafta başından beri hiç bir idmana katılamamış olmasının payının büyük olduğunu düşünüyorum bu durumda..
Kendisini güçsüz hissettiği için ne yapması gerektiğinin kararını verirken de sıkıntı çekti..
Sağda başlayıp solda bitiren Turgay ise takımın en iyisiydi..Beni mest etmeye devam ediyor..
Sahada nerde duracağını o kadar iyi biliyor ki bu herif Türk olamaz dedirtiyor insana..
Ofsayt nedeniyle sayılmayan golünde biraz daha dikkatli olsa şimdi omuzlarda taşıyorduk kendisini..
Umarım milli takım kurmayları farkındadırlar bu adamın performansının, ihtiyacımız olan santrafor yanı başımızda ama farkında değiliz.. 
Sercan'a gelince o pozisyonlardan en az birini gol yapması gerekiyordu, diyorum sadece..
Darısı Manchester'a artık..
İngilizler'e de Türkiye'nin Şampiyonunun gücünü göstermek gerek..


Saygılar
Hasan BAHAR

0 yorum :